luni, 15 ianuarie 2018

Un inceput de an cu bucurie si reduceri.

Stiu, v-am lipsit tare si mi-ati dus dorul. Asa-i?


Glumesc si eu si ma alint, ca asa imi place sa incep anul. Mi-am dat seama ca nu am mai scris de foarte mult timp cand cineva a intrebat de dulciurile de la bistro Ma Cocotte si a zis ca a gasit un blog abandonat cu o ultima postare de acum haat haat 2016 prin noiembrie. Pfai... suntem deja in 2018 si e drept ca timpul zboara mult prea repede. Cu toate astea, acum sunt aici. Si MEREU sunt aici, chiar daca uneori sunt mai tacuta. Trebuie doar sa bateti la usa si eu voi deschide imediat. 
2017 a fost un an urat, noroios, gri si greu. In 2016 am divortat si in 2017 a trebuit sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu mai am pamant sub picioare si trebuie sa reinvat sa zbor. Sa ma lovesc de provocari noi, sa pot pronunta cuvantul "familie" si "dragoste" fara sa mi se faca rau. Sa ma lupt cu depresia  si sa reinvat sa imi ridic privirea catre cer si sa imi doresc sa traiesc. Sa multumesc universului ca am prieteni care mi-au fost alaturi chiar daca m-am izolat complet de toata lumea si tot ce imi doream in momentele grele era sa nu mai exist. Am descoperit ca, cel mai bun terapeut are 4 labute si blanita pufoasa, ochi negri si nasuc umed.

 
 Lia mica. Acum e maaaare. Si zurlie.

Mi-am dat seama mai apoi ca sunt mai puternica decat as fi crezut vreodata si din nou, am renascut din propria cenusa. Sunt aici, din nou, stralucitoare si cu multa pofta de a va incanta simturile cu dulciuri minunate. Asa ca va rog sa imi permiteti sa fac parte din viata voastra in momentele speciale si sa particip in mod indirect direct prin intermediul unui tort cremos si sanatos, frumos si savuros. Hihi... v-am ametit oleaca nu? :)))
 Va ofer o reducere de 25% la torturile comandate pana in luna martie. Pentru ca pana vine caldura vreau sa va ofer eu un motiv de bucurie sa va incalzeasca sufletele cand va veti surprinde familia si prietenii cu un desert exceptional. Oferta este valabila si pentru perioada de valentines cand pot face tortulete mici sau prajiturele tematice.Pentru comenzi si detalii legate de pret, va rog sa imi trimiteti un email pe bacalu.corina@gmail.com sau sa ma sunati direct la 0768388404.
Sa avem un an nou minunat si bucurii din tot sufletul!




4 comentarii:

  1. Draga Corina, femeie minunata, iti doresc mult succes!!!Esti speciala!!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. oh ce dor imi era de umorul tau dulce si de povestile tale. Mi-ai lipsit! Defapt imi lipsesti de cativa ani de cand la un semninar alfaparf m-ai convins ca pot manca si gusta si lucruri noi, iar de atunci te urmaresc cu mare drag din umbra si de fiecare data cand vin sa degust cate o prajitura la fel te privesc de la distanta cu mare admiratie! capul sus draga mea si ramai puternica asa cum te stim cu totii. Abia astept urmatoarea ta postare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că ai revenit pe blog. 😚🤗

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...