vineri, 6 mai 2016

O minunatie de unt


Long time no see. Mereu ma cert ca m-am puturosit si nu mai sunt atat de activa pe blog. Asta nu inseamna ca am uitat de voi. Sunt bine, sanatoasa si infloritoare, cum orice femeie devine de la 35 de ani incolo. Stiti deja cat de incantata sunt de Thermomix , motiv pentru care am ales sa devin si consultant. Mancare am tot preparat.. si m-am gandit sa fac si altceva cu el. Anul trecut am facut o crema pentru plaja ce a avut un succes mare in grecia. Si pe care mama mea o foloseste si acum cand o doare ceva, ca pe un remediu de pret. Cred ca dragostea mea din crema ii amelioreaza micile probleme si neplaceri.
 In caz ca va era dor de ochisorul meu :))

Sa vedem asadar minunatia de reteta!  Nu este unt de pus pe pita sau pe prajituri. Este un unt mirific de uns tot corpul in care sedem frumos. Este divin ( si untul dar si corpul), si nu o zic doar eu sau sa ma dau mare.. am cel putin o persoana care se declara supermultumita de el. Si cu siguranta vor fi mai multe dupa ce ii vor simti consistenta si mirosul! Produsele sunt usor de achizitionat si se gasesc pe net sau la magazinele naturiste. O sa pun link direct la lista de ingrediente. Pentru ca is fata faina! Si pentru ca meritam ce e mai bun!



Unt de corp cu miros de ciocolata

Ingrediente:
150 gr unt de shea
100 gr unt bio de cacao ( musai mirositor, adica sa nu fie dezodorizat, ca mai sunt in comert si aceste variante) 
50 gr unt virgin de cocos (cu miros delicios de cocos)
20 ml ulei de argan
25 gr ceara de albine pentru creme ( nu din aceea pt epilat)

Facerea 1 cu Thermomix:
Se pune in bolul de la thermomix fluturele de mixare. Se seteaza temperatura la 60 grade, timp: 10 minute,viteza 2, maxim 3. Si apoi se iese cu zambetul la soare, se uda florile, se alearga pisica prin curte, se danseaza pe melodia preferata sau se coloreaza un fluturas. Thermomix-ul canta de final, se scoate capacul si se toarna uleiul in recipiente. Se pune la frigider sa se intareasca. Dupa 2 ore (sau chiar mai putin) se poate scoate si proba! Indragostire garantata la prima mirosire a cremei si testarea pe o portiune mica de piele.Pentru inceput.. ca apoi nu te poti lasa pana nu te invalui total in untul acesta: din cap pana in picioare! Va spun cu manuta pe inima: crema aceasta e un dar mirific pentru cei dragi dar mai ales pentru dvs!

Facerea 2: fara Thermomix
Se pune pe foc un ibric/oala mecutza cu apa. Se lasa pe foc pana cand apa incepe sa fiarba. Intre timp, se pun toate unturile in stare solida intr-un castron care sa sada frumos pe ibric/oala mecutza si sa nu cada inauntru ca ii bai. Se ia ibricul de pe foc si se pune castronelul deasupra. Si cu o spatula de silicon sau de lemn se incepe amestecarea lor, usor, cu cantec si descantec, biceps triceps si antebrat, pana cand toate unturile si uleiurile se topesc, se amesteca si devin un tot unitar. Apoi se toarna compozitia in recipiente si se pune la rece. Apoi se scoate de la rece 2 cuburi de gheata si se pun intr-un pahar cu apa si se ia o pauza de revenire si de hidratare.



In fotografie, uleiurile si unturile sunt primite de la diferite persoane, exceptand cel de shea. Uleiul de argan este adus de un prieten din Maroc, iar celelalte sunt dintr-un magazin naturist din Brasov. Cine are drum in centru, le gaseste la Paradisul Verde. Le puteti comanda cu incredere si de pe site-ul Crud si Sanatos, unde mai gasiti o gama larga de produse, toate bune si gustoase.

Daca aveti intrebari legate de cea mai mica bucatarie din lume care prepara iata si produse pentru corp - Thermomix, va stau cu drag la dispozitie pe email la bacalu.corina@gmail.com. Aceasta reteta este dedicata clientelor mele dragi dar si clientilor, ca nici lor nu le strica o piele catifelata si alintata!
Va doresc o zi mirifica si va las sa imi admirati azaleele!



PS: in curand si alte creme miraculoase mesterite cu dragoste si Thermomix!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...